Terima kasih kerana sudi jengok saya

Saturday, March 26, 2011

Sabtu nan mendung ditambah hujan rahmat ~rezeki namanya~

Heeeeeee..tajuk panjang berjela....bangun pg hari nih syioookkk sgt..sejuk, nyaman, hujan lebat sekali...terimbas kembali zaman2 sek dulu...tiba2 ja.tak tau pasai pa...kehkehkeh...

Jam tepat ja pkul 9, sambil tgk MHI tv 3 tangan buat base tart sambungan mlm smlm...pkul 9.30 kluar p layan perut kat Nashmir...bagi perut kenyang2 dulu baru boleh balik sambung keja...ujan ya amat lebat sekali..

dalam pukul 11 sampai rumah terus masuk dapoq..siapkan tart untuk 4 orang customer...customer2 adalah seperti berikut:-

i. Liza jiran

Liza nampak ja keta saya balik dr makan trus msg nak 20 pcs...yang menariknya, saya msg liza bg tau kalau liza bawa bekas sendiri saya akan diskaun RM 1.00...ini sempena kempen tanpa bekas plastik...kiranya lpas nih kalau sesapa nak bawa bekas sendiri diskaun akan diberikan..ADA MENARIK???/kalau menarik sila tepuk tangan ya...walaupun saya tak dengar..ahakkkzzz.ngada2 seminit..hehehhe..alamak gambar lupa plak nak snap...

ii. Nailah Azizah

Adik nih dulu pernah praktikal sekali adik saya kat LPP Kedah, so kenai dah lama la...nxt week knduri umah si nailah nih tp bukan rezeki saya sbb nuqman tak sihat...nailah order set hantaran untuk dibawa ke sebelah pengantin lelaki esok di Perak...Tahniah nailah...Jamil insan terbaik untuk Nailah....so layan gambar hantaran nailah kat bawah nih..


tema putih suci bersih..

iii. Kak Lina

Terima kasih kak lina sbb sudi mencuba...kak lina cuba 15 pcs dulu..walaupun min order 30 pcs tp demi customer2 baru saya ikutkan sahaja berapa kuantiti yang mereka mahu mencuba..itu yang dinamakan memcubakan...tart hantar kat kedai kak lina di Shahab Perdana...Kat kedai tadi ada belek2 album, rupanya kak lina nih jual cup cake juga selain barang2 perhiasan dalaman...saya sempat rembat mug 2 bj dari kedai kak lina..murah ja 3.90 ja.."kak lina saya berkenan wall clock tuh"tgu pindah rumah nanti wajib beli..nanti kasi diskaun tau..hehhehe..ok kat bawah ada tart kak lina..


blueberry semuanya

iv.  Cikgu Hamdi

Cikgu hamdi hampir setiap mgu order, kadang2 dalam seminggu dua tiga kali order..ini semua untuk jualan di Sek Taman Rakyat Alor Setar...

60 pcs

Sekian laporan hari ini...wassalam..ilal liqa'

No comments:

Post a Comment