Terima kasih kerana sudi jengok saya

Thursday, March 10, 2011

Rezeki terkurung..

Kelmarin alkisahnya saya terkurung dlm rumah sbb kunci rumah ada kat dlm blik...sebelum nak kluar gi keja tombol bilik saya tekan dan tarik..bila nak buka grill baru sedar kunci tertinggal dalam bilik, nasib lah hp ada kat dlm hbag, dan hbag tuh bersama saya..boleh la call opis nak EL..pastu call hubby bg tau..dan kebetulan pulak hubby ada 1 ja paper exam, tengahari dah bleh balik...sian hubby kalut balik..jauh juga ooo...dr bumbung 5 penang nak balik umah tuh..ambik masa 1 1/2 juga lah...hasil dr saya post kan cerita tuh kat wall fb..kawan2 yang saya sayangi amat prihatin dan memberi respon..yang paling menarik ada juga kawan2 yang bg respon suh buat tart n kek ja banyak2 kat umah sebab alang2 dah EL...jiran pun hantar msg yang dia nak tart 20 bj, kebetulan order yang tak sempat nak buat smlm tuh saya sempatkan buat hari tuh juga...alhamdulillah 100 pcs tart sempat saya buat hari terkurung tuh..dan sebiji kek choc..itu lah hikmahnya..saya bersyukur pada Mu ya tuhan dalam kesulitan kau berikan rezeki kepadaku...


No comments:

Post a Comment