Terima kasih kerana sudi jengok saya

Sunday, February 13, 2011

apa lg ujung mgu...


Mgu nih 2 hari ujung mgu yang agak mencabar...cuaca panas sgt..kat dapur main2 dgn oven tuk siap kan hampir 1000pcs..saya mengambil masa 2 hari untuk siapkan semua tuh... 


 Siap difilling tgu nak bakar ja..


dah siap untuk hantar ke destinasi 

sayangnya 300 doorgift saya lupa nak snap..sbb siapnya ngam2 ja dgn masa..pastu tuan dia terus mai ambik..so kalut punya kalut tak sempat nak click2...

Sabtunya pula..pg tuh lpas hubby hantar nuqman p tadika coz ada kelas ganti sbb cuti CNY hari tuh..hubby gigih ajak p jogging kat tasik darul aman...balik dr tasik..mandi apa semua..mula balik xtvt tart...ptgnya rehat jap layan tosse kat Nashmir...mlmnya balik buat 2 bj cheese cake pulak...sekali lagi terduga..dalam 1/2 jam baking cheese cake black out pulak..dah gelabah saya..tp nasib lah dlm 5 minit aja...so tak terjejas la keadaan adunan  tuh..kalau tidak mau teriak bagai saya mlm smlm..next time saya priviewkan gambar cheese cake tuh...

No comments:

Post a Comment