Terima kasih kerana sudi jengok saya

Thursday, May 19, 2011

tq jiran2ku dan Puan Mahani(Restoran Mahani Johari)

Entry nih baru nak publish dah berapa hari dah pun...Hari Wesak lepas saya tak ke mana2 sbb projek baik punya dok tgu...so dok umah ja la..projek bermula lpas subuh...saya bangun awai sikit..masak2 untuk sayang2 kat umah sbb nanti mudah saya nak teruskan projek baking...

Mulanya baking tart untuk jiran2..ada yang nak balik kg la..sbb tuh kna buat awai2...lpas dalam pukul 10-11 tuh rest sat..makan2 gitu pastu sambung buat tart untuk Puan Mahani...order melalui anaknya Ayu..mlm tuh depa nak celebrate birthday Puan Mahani...mulanya Ayu minta nak cup cake..tp saya recomandkan untuk ambik tart aja..sbb banyak 200 pcs boleh la sekali harung dengan tart2 customer lain..heheheh...kejam kan saya..hik..hik...

Apa pun ucapan TQ untuk customer2 yang sudi order...


200 pcs Puan Mahani punya..

No comments:

Post a Comment