Terima kasih kerana sudi jengok saya

Tuesday, May 3, 2011

Mai sini nak habaq

Haluuuu..mai nak habaq nih..dua tiga hari nih saya amat segan(malas) nak update blog..tak tau pasai pa..idea banyak tp tak mau nak kluar..keh keh keh, apa pun tong tang tong tang dah pun masuk Bulan May.rasa baru ja masuk 2011 dah May pun..Permulaan May yang amat istimewa bg saya..sambutan order yang memberangsangkan, Alhamdulillah rezeki tuhan bagi pada saya..cuti 3 hari saya manfaatkan dengan buat tart aja..mai kita tgk gambar..tak semua dan saya snap pic..kita tgk hat mana ada ja no..dicelah2 tuh ada juga yang tak syoknya..sbb abah kna tahan ward 3 mlm juga la..walaupun saya bz baking saya tak lupa jengok abah kat KMC..lani abah dah baik dah balik umah...


saya sensorang dr A to Z asstnt kna jaga abah kat ward..


sekadar tayangan amal..heheh



 mereben paling simple di donia...ala2 cancer punya rebon

ini hasil base tart yang saya guna acuan former tart..beli sama kak ayu..dulu tak pandai guna lani ok sikit..

No comments:

Post a Comment