Terima kasih kerana sudi jengok saya

Sunday, April 10, 2011

Entry layan Gambar..TQVM

Assalam U alllsss..1stly nak ucap TQVM pada semua customer yang banyak bg sokongan dengan order yang berkali-kali..ok lah layan gambar ya...


50 pcs order by kak fida dari Langkawi..semua tart2 nih saya kirim dengan kakak saya yg kebetulan balik kampung...boleh juga org Langkawi merasa tart saya


Fazilah dr Changlun..order tart janji pick up kat jitra..


Mazidah nak buat hantaran Pertunangan


Tema warna Koko..order tart n choclate untuk hantaran


Nih tart gemukss mcm saya order by jiran depan rumah..diskaun RM1 saya berikan merealisasikan apa yang saya janjikan..


Tgh stedy mkn nasi ayam TAT..Maher Zain a.k.a ringtone my hp bunyi plak..rezeki tuh..BIB order tart..lst minit so boleh siap 30pcs saja..all choc tart..pick up kat umah...tq saya suka sgt..


Gambar selingan km dua beranak yang dibawa oleh en hubby ambik angin kat negara JEPUN (Lee Huat Garden)..sebizi mana pun masa bersama family harus ada..



"nadia i love u"..itu saja ungkapan customer suruh buat..nama customer perlu rahsia atas permintaannya..

4 comments:

  1. wah..wah...wah...Zu dah sampe negara Japang ni...bila pi...K.Ah x sampe2 lagi ni...he he he

    ReplyDelete
  2. kemarin..hheheheh..p lah ka zh dok lalu seluloi

    ReplyDelete
  3. Zu...tempat tu dekat Hosba kan...he he he
    maklumlah sejak jadi org P.P ni kan jadi x berapa arif dah ngan Kedah...ha ha ha

    ReplyDelete