Terima kasih kerana sudi jengok saya

Monday, April 25, 2011

Trip Jubail Saudi Lagi..

Kali nih naik Kapal Terbang lg...yehuuuu...tp bukan saya tau,,tart saya aja akan terbang jauh ke saudi..ini kali kedua tart saya ke Saudi..b4 nih dah terbang ke sana...Tq Alin..kawan sekolah saya dulu sekarang ada kat saudi ikut hubbynya yang bertugas kat sana..kebetulan kali nih hubby alin balik ke Kedah so alin ambik kesempatan nih lah suruh kirim tart dengan hubbynya bawa balik ke tanah Saudi..dulu alin suh kirim dengan MIL nya yang ke sana..

walaupun saya tak jejak ke Negara Saudi tart saya aja yang terbang pergi pun sudah la..saya tak mampu untuk terbang sama..tp kalau ada kesempatan ada rezeki insyaallah akan ke sana jua..

Masa awal pembabitan saya dlm pembikinan tart nih pernah juga diorder oleh rakan baik juga..dibawanya tart saya ke Dubai..Nina kawan saya tuh..dia keja kat sana..mmg rezeki dia lah..100pcs nina bawa balik dulu..bawa ke opis bg kawan2 bangsa lain rasa..katanya respon yang baik..alhamdulillah..mau juga org luar puji tart saya..tq...kembang setaman dibuatnya..apa salahnya syok sendiri kan dengan hasil air tangan kita..jgn marah yer..

Sekian...selamat tinggal tart2 gebus...moga selamat sampai ke tanah saudi TQ Alin & Fazly...

alamak tecik plak tart nih..sbb dia tak sabar nak naik flight..

No comments:

Post a Comment