Terima kasih kerana sudi jengok saya

Thursday, June 21, 2012

Thank you Allah

Syok bangat...syukur rezeki ank2..walaupun tak sampai seminggu promote tepung segera apom mekar dah banyak permintaan sampaikan terpaksa saya suruh customer bersabar dan tgu turn untuk pick up..mana taknya mula tuh ingt nak promote dulu nak tgk macm mana permintaan baru nak prepair packing banyak2..sekali mlm tuh jugak ada yang msg nak 50 bungkus..
Hari ni saja dah laku 20 bungkus..dah diambik customer tengahari td then tgu mlm nanti ada sorang kak tuh nak ambik 2 bungkus sbb esok nak buat makan2 kat rumah dia katanya sempena bday anaknya..
Untuk kawan2 yang luar kawasan pun boleh saja kalau nak mencuba sbb saya akan pos tepung tersebut dengan sedikit caj bayaran pengeposan lah..

Harga Tepung RM 5.00
Caj Pos RM 6.00/peket
Total RM 11.00
NAMUN kalau ambik 2 bungkus total semuanya RM 20.00 sahaja..sekali caj pos.berbaloi2 boleh makan seisi keluarga dengan sepuasnya...
Jika berminat sila sms ke hp saya 0195538751, insyaallah sesingkat waktu yang mungkin saya akan membalas msg kawan2..




No comments:

Post a Comment