Terima kasih kerana sudi jengok saya

Friday, November 4, 2011

Salam Aidiladha..

Assalammualaikum....disini saya ingin mengambil kesempatan ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Korban...

Wednesday, October 19, 2011

Order Raya Haji

Assalammualaikum..setelah sekian lama tak update blog..hari nih saya nak open order untuk raya haji..namun hanya kuih2 tertentu dan terhad sahaja..

I. CHEESE TART sila klik

II. KEK BATIK silla klik

III. CONFLEKS COKLAT sila klik

IV. CONFLEKS HONEY sila klik

boleh sms /call di talian 019-5538751 segera kerana mungkin close order akan berlaku bila2 masa saja..harap maklum tq..

Friday, September 30, 2011

bz n bertemu customer baru lagi- kak jamilah

Pertama2 sekali saya nak mohon maaf sbb lama tak update blog, lama tak ambik tempahan dan lama tak baking dan paling dasyat sekali lama tak masuk dapur..ish2..sakan kan...tugasan kerja hakiki opis yang teramat bz hingga ke lewat pg mengatasi segalanya..namun alhamdulillah berbaloi...tq boss!!

Banyak order yang saya tolak rasanya kalau cheese tart tuh lbih dr 500 pcs yang saya tolak(lain-lain customer lah) maap ya..lani saya agak senang lenang juga sementara nak beroperasi di kilang kecil baru..ahakz a.k.a umah baru...

ok berbalik pd tajuk utama kita ya..saya dapat order dr cutomer baru lg..kak jamilah nama dia..masa kak jamilah call pun saya tgh meeting kat opis tp demi orderrr saya kluar bcakap tepon kat luar..nasib kak jamilah nak order pd tarikh yang saya tak bz sudah...tuh pun saya was2 takut tak sempat..syukur sempat juga..tp order tak full la...kak jamilah minta banyak saya terkurangkan sikit order tuh...lletih mengatasi...

Masa taip n3 nih tak antar lg order kak jamilah, nanti ptg baru nak ketemu...dah la ckp panjang pun tak best jom layan gambar..


Tuesday, September 20, 2011

Close Order lagi

Mohon maaf sbb saya terpaksa close order lagi kali nih atas sebab2 urusan pejabat yang tak dapat dielakkan...nanti saya akan maklumkan semula tarikh open order semua..harap maad atas kesulitan ini...

Tuesday, September 6, 2011

Selepas raya..

Assalammualaikum semua...dengan ini saya mengumumkan bahawa order cheese tart akan dibuka semula..maka order boleh dibuat mulai sekarang..selain daripada itu order untuk open house di musim lebaran ini juga dialu-alukan..sekian...:)

Friday, August 26, 2011

Salam Aidilfitri

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua pembaca blog saya ini..Hati2 di jalan raya..

*tgu nanti saya akan update gambar2 kuih dan order2 sempena raya 2011..

Sunday, August 14, 2011

Tulip Unggu

Sebelum2 nih dok buat bunga warna merah or pink gitu kali nih try buat tulip unggu..agak menarik juga..heheheh..

meh tgk
V
V
V
V
V
V
V
V
V